Blogger Widgets

Stránky

úterý 24. července 2012

Všechno je jednou poprvé~

Všechno je jednou poprvé, nebo ne? :')
Rozhodla jsem se napsat o jednom svém poprvé! :')

Psalo se (a stále se píše) 24. 7. 2012~
Em si psala, jako každodenně, s manželkou a čučaly spolu na óčko. Běželo CZ&SK samé lepší hitovky, zpívaly jsme si a jako vždy myslely stejně :D
http://weheartit.com/entry/33263952
Pak jsem se odebrala do sprchy. Ani jsem se nevysvlékla a už jsem si zpívala, zpívala jsem si i ve spše, i když jsem ze sprchy vylezla.
Áno, poprvé za patnáct let a třistašedesátdva dní jsem si zpívala ve sprše.
Super premiéra :D
Musela jsem se s vámi podělit:D
Em~

2 komentáře:

  1. Ve sprše jsem si ještě nikdy nezpívala :| musím napravit!:DDDD Doufám, že sis své poprvé užila:'):'DDD

    OdpovědětVymazat
  2. :D já si ve sprše také ještě nikdy nezpívala! :)

    OdpovědětVymazat