Blogger Widgets

Stránky

neděle 9. září 2012

9. 9. wish something.

Ráno vstávám, kupodivu, už v 7:40 ovšem dělám, že spím a ležím do devíti. Už mě to nebaví a jdu si teda pro prášek. Táta má ještě pár promile v krvi a tak je s ním sranda. Kecáme a já stále čekám na prachy. Najednou přijde tátovo známý a donese krabici nanuků, táta na něj kouká s otevřenou pusou "ty si to nepamatuješ?" "co?" "objednal sis u mě nanuky, vždyť si mi je i platil" aha, chytám výtlem a sedám si zpátky. Táta dává pár nanuků na mrazák, konečně z něj vypadávají prachy a já se chystám ven. "V 11:40 dávaj Kačenku a strašidla, tak ať si doma" "Jasné, kdyžtak mě prozvoň, kdybych nepřišla" zavírám za sebou dveře a utíkám za Déňou.
Ta si zase krepuje vlasy, ale ihned vyrážíme ven, máme se skvěle, je to jako každý den, ovšem furt si domu lítám pro nanuky, je mi fajn a směju se jak píchlá ryba.
Em si hraje s těma úžasnýma drátama:3

Ehm :D
Byl to fajn den, hlavně mi v 11:40 volal ocet, že mi nahrává Kačenku a strašidla :DD mám z něj dost :D
Nemám náladu ho celý popisovat. Majte se blaze užívejte další školní víkend.
Jsem konečně happy, protože je tu.
Love u.
Em.

Žádné komentáře:

Okomentovat