Blogger Widgets

Stránky

středa 26. září 2012

26. 9. středa.


http://24.media.tumblr.com/tumblr_mayv3jN4wE1rders2o1_500.gif
tumblr.com

Středa? Je ho tam třeba.. Ehm.
Ráno probíhá vklidu na bus přicházíme podezřele brzo.
Da. mě v zápětí rozcuhává. Fajne.

Dějepis? Nuda! Nero voe. Nejvíc když prošla kolem mě prófa, když viděla moje šejdrem napsaný zápisky jakou jdou cestou pronesla "jsi pozitivní človek" podívala jsem se na ní a ona dodala "když někdo píše takhle tak je pozitivni" aha.

Matematika? Rozhodla jsem se, že písemku psát nebudeme, ale někoho si vyzkouším. Fajne.

Bižule písemečka. Celkem sranda nemůžu se dočkat tý známky.

Angličtina. Wait my píšem? O.o tak to né. Nakonec to není na známky. Fuck yeah!

Fyzika? Rozdávají se známečky Em za tři. Super. Fyzika utíká děsně pomalu.

Francouzština. Už jen ten název kámo! Děs! Copak mám z písemečky? Aha za čtyři :D aspoň nemám pětku :D
http://media.tumblr.com/tumblr_m0t4tjgRET1r757jv.gif
tumblr.com

Hodinové čekání na dvouhodinovku výtvarky. Fajne. M. na mě vylije půlku voňavky. Nevá no :D

Výtvarka. Dodělávání impresionismu a taky vytváření nějakého blevajzu za pomoci pěny na holení. Váu. To všechno zakončené malováním jakýsich perníčků. 




Přijíždím domů a během pár minut jsem najedno u Dády, najednou vařim špagety s nějakym blevajzem pro jejího muže, najednou utírám jednomu z jejích dětí prdel, najednou zabíjim mušky, najednou sem se stala součástí jejího bytu.
Normálka, rádi sedíme na lince..

Žíízeň.. ajijájájaj :DD
#LIVEWHILEWE'REYOUNG
Em.

Žádné komentáře:

Okomentovat