Blogger Widgets

Stránky

čtvrtek 27. září 2012

27. 9. dva měsíce 16.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_mb0ui8ud9G1ql7u03o1_500.jpg
tumblr.com


Čtvrtek. Aneb ten poslední.

Po stotřicátém zazvonění budíku konečně vylezám. Prší. Fajne. Mhmm. Utíkám před mámou, jelikož teď sbírá telefony.

V buse je nuda. Jak jinak. Jedu si green day a nic jinýho mě nezajímá.

První hodinu se na ty naše kyselý a unavený tváře usmívá naše češtinářka. Tak někoho si vyzkouším. Beru sešit k ruce a pročítám si výpisky. Nějak cítím, že mě vyzkouší a taky že jo. Když čte mé jméno kroutím na ní hlavou, na znamení, že to neumím. Nakonec si vysloužin trojku. Prý by mi dala i dvojku. Ale neřekla jsem jí doplňující otázku. Fajne.

Přecházíme na druhou budovu. K. můžeš mi říct na co sme braly ten deštník? No tak Em vždyť deští. Cože? Aha. Přicházíme na angličtinu. Dnes jsou aktivity. Dostáváme papírky a máme z nich udělat dvojice, zábavná hodina.
tumblr.com

O velkou přecházíme zpátky na budovu. Už nedeští. Přichází na řadu hodně oblíbené zsv. Tak si přečteme domácí úkoly. Prosím?! Ty nemáš? No tak za pět. Aha moje první pětka^ Tak a má někdo ještě nějakou aktualitu? Hm. Tak co třeba Em? A neříkej mi, že nemáš, stejně jako úkol. No.. Ehm.. :D

Zeměpis. Nezapomenutelná hodina tohleto! Prezentace nestaly tak za to jako ty nejlepší výtlemy maličkovskej největší fakáč není třeba řešit.

Poslední, nejméně oblíbená hodina. Francouzština. Mhm zdá se mi to, nebo jí vážně nerozumím ani slovo?  nevadí no. Nějak to přežívám! Cuz I believe I can fly. :D

Končí hodina. Naše poslední. Rozeběhnu se po chodbě a začnu zpívat. "dlouhej víkend, dlouhej víkend" sem se klade snad jediná otázka. Jsem normální? No jasně, že ne, jsem přece gymplák.

Sednu si na busák a netrpělivě se sluchátky v uších čekám na bus. Smrad z keramičky. Yummy. Pamatuju jak sme tam byli na exkurzi. Jojo fakt jsem potřebovala vědět, jak se vyrábí dlaždičky. 

Nasedám do plného busu. Zakotvím blízko řidiče, jelikož "mé" místo je zasednuto. Mhm. Dosedávám a sluchátka se mi zamotají do umbrelly. Vypojují se a Green Day se rozlehne po celém autobuse. Najednou jsem středem pozornosti. Odemykám telefon, aj! Zkurvenej zamykací kód. Samozřejmě ho spletu. Ach! Konečně jsem se tam dostala. Vypínám písničku, zastrkuju sluchátka zpátky, namačkám volbu "sluchátka" a pokračuju v poslouchání.
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mb0r7roJqx1r8fjs2o4_250.gif
tumblr.com

Doma na mě čeká napučená mamina a výborný oběd. Celkem rychle vypadávám ven. Venku je celkem sranda. Sbíráme ořechy na silnici, před jedoucím autem a máme dost. Je to fajn.

Přišly mi vzorky od nivei~ :'))
Vůůůnička!
Miluju vás.
Em.

Žádné komentáře:

Okomentovat