Blogger Widgets

Stránky

úterý 9. října 2012

tyvole! není možný, jak jsem #happy!

ÁááÁáÁhoj! :3
Mám se nehorázně dobře! Jo, možná se chodí do školy, ale co jako? :D
Neska? :3 FÁÁÁK JÉÉÉÉÉA!!!
Sice nám změnili rozvrh na celej školní rok, takže úterý vypadá celkem krutě matematicky - Zemák, 2x Matika, 2x Prográmko, 2x IVT SRSLY?:D

Poslední dobou mě prográmko přestávalo bavit, jakési algoritmy, kterým stejně nerozumím? Dokonce jsem začínala přemýšlet o přestupu na SVS (kde berou moderní dějiny). Přišlo i odešlo od nás hodně lidí. Ale několik lidí mělo jasno - zůstat na Prg.
Jenže dnešek byl o něčem jiném.
Přišla, ale neřekla "otevřete si sešity, vytvořte algoritmus o.." ona přišla a řekla "zapněte si počítače" ♥ chvíle, na kterou jsem čekala :3

Dělali jsme náš první prográmek :3 jůů :3 :D Konzole vole :P :D Ukázala nám super obrázek.
http://www.intotheweb.org/wp-content/uploads/2010/07/programmer.gif
intotheweb.org

Prý doufá, že zůstanem u pětky a dál se nedostanem :D vlastně jsem u čtyřky :3 je to awesome :D

A teď pryč od školy :D Hokej!
pondělní vydání MFDnes (8.10.12)
Jojo.. Energie je 10! :3 Noacooo noacooo :P:DD
úterní vydání MFDnes (9.10.12)
Tak ať se odvalí z prvního místa a nechá tam náás! ENERGIÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!
Hups :D Sorry :3 :D

Taky :D dnešek?:D Pouštění prodlužováku z druhýho patra a bejt venku s Denisou, ale i s mým super Davídkem? :D celkem akcička :D pak mi nehorázně mrzly prsty, ale celkem v pho :') protože sem si psala s ní a dělala sem další konzolovééj prográm. :D
Jo no :D takle sem se zahřejvala :DD
Miluju vás :D
Žijte blaze :D
Du se věnovat rodině a druhýmu blogu.
Em.

Žádné komentáře:

Okomentovat