Blogger Widgets

Stránky

sobota 25. května 2013

moje srdce robí bam bam bam

Míňa probudila tu seriálovou část v sobě. Možná z nudy. Možná ze zajímavosti.
Chodila jsem spát docela pozdě, jen už jsem chtěla dokoukat tu zatracenou sérii tři Castle. Včera večer jsem dokoukávala předposlední díl. Tedy - předpředposlední - jak jsem ráno zjistila. Nemohla jsem se dočkat posledního dílu.
A tak jsem od půl osmé vzhůru a nekoukám na nic jiného než na Castla. A tam se probudila citlivá část ve mně. Poslední díl + 2 další díly nové série sem probrečela od začátku do konce. Řvala sem na postavy, jako by stáli vedle mě. A slzy tekly.
A tekly.
A tekly.
Super ráno.
Do toho mě ještě všichni ignorují, mám ve vážně skvěle, nemůžu si stěžovat.
Jo další pluska (fajn, total mínuska!) - spal u nás malej Davídek! jep to nechceš!
Míňa usnula u první reklamy MiB.
Komu sem, co udělala, že mě všichni ignorujou? Co to je za debilní týden? Ale jo! Sháním si někoho ven - váš kredit je nízký, na účtě máte.. xx, čekejte prosím, volaný účastník právě hovoří, zavolejte později - is she fucking kidding me? Chci jít ven. I když tam prší. No a co? Šak jenom kapky ne?
Vážně přemýšlím, že se z toho pyžama převléknu. Ale dneska jsem taky mimořádně líná. Když se rozhlédnu kolem sebe, vidím výbuch atomové bomby. Takže nejspíš budu muset uklidit - do osmi času dost. Ovšem pokud si dobře vzpomínám byly mi uděleny ještě dvě práce - žehlení a utírání prachu - nemůžu se dočkat, až to všechno udělám. No ale když musím, tak musím. Nebudu přikládat polena do ohně.
Zmínila jsem se, že mám v pondělí ředitelský? Nic lepšího jsem se za tenhle týden dozvědět nemohla.
Well, jdu zkusit probudit pracovitou Miňu a něco tady udělat.
Žijte blaze, assholes.

Žádné komentáře:

Okomentovat