Blogger Widgets

Stránky

sobota 29. června 2013

nikdy mi to nedojde.

Hello my friends *-*
Tak prý jsou prázdniny, věděli jste to? Heh, pořád mi to nějak nedochází, ale takhle je to každý rok. Je to teprve jeden den, ale mě už někteří neřádi chybějí. Nevím, jak to ty dva měsíce vydržím.
Tak nějak prozkoumávám moje gifyo
nemůžu uvěřit, že tenhle gif je rok starý^^

Byla jsem dvanáct dlouhých dní ve škole bez mojí kamarádky, ale docela jsem to tam zvládla, vlastně to tam bylo strašně fajn. Seděla jsem s němcem, hráli jsme hry na iPadu, nasmáli jsme se. Poslední 4 dny jsme se vůbec neučili a poslední dva dny jsme prováleli už i s kamarádkou na gauči *-* 

Trochu pokus o holubičku, která nevyšla, ale vznikla z toho tahle haluz fotka, kde mi chvilku trvalo najít, kde mám předek.

Během posledních dvou dní jsem přišla i k mnoha úrazům. Ano, zakopla jsem na rovince a proletěla se I believe I can fly. Taky jsem zakopla na schodech, podotýkám, že 2x. Napálila jsem do dveří, protože jsem je zapomněla otevřít, yeah, to se stane ne?
Stejně budu mít legendární smrt. 

Každé prázdniny začínají jinak a tyhle začaly.. no.. divně. Moje žena si konečně koupila mikrofon *-* a tak jsme měly dokonalý call. Hrála si na slendyho.. málem sem neusla, BITCH. Nevím co mě to popadlo, ale včera jsem byla 2x venku! O.o^^ Nejdřív s mým dokonalým budoucím manželem, mou sestrou a jeho bratrem. Což bylo nudné, ale uklidňující a večer jsem se zvedla a šla jsem pro kamarádku. Nudily jsme se a tak jsme se vydaly na delší procházku. V půlce cesty mě napadla největší kravina ever, sundala jsem si boty, ponožky a šla jsem po silnici bos *-* Ze začátku to bylo vážně skvělé, příjemné na nohy. Kamarádka udělala teda to samé a čtyři dlouhé kilometry jsme šly bos. Naše silnice nejsou 3x hladké, takže když jsme našly asfalt umíraly jsme blahem. Domů jsem došla s nehorázným bolenohem! Naše koberce mi nikdy nebyly příjemnější. A spinkat jsem šla nasraná, protože vždycky se něco posere ne?
♪♫ Dadadadada...

Žádné komentáře:

Okomentovat