Blogger Widgets

Stránky

úterý 10. září 2013

domácí styl.

Poslední prázdninový týden mi bylo dovoleno procestovat půlku republiky a dostat se do severního města -Liberce. Vstávala sem si to hezky kolem sedmé hodiny ranní. Rozloučila sem se s mým obřím medvědem a odjela s mamčou do práce, kde sem s ní strávila půl hodiny a pomáhala jí s cenovkami. Kolem deváté hodiny jsem se vydala na Karlovarské autobusové nádraží, kde na mě už čekal žlutý autobus, do kterého sem ihned nastoupila a na čísle 2 (už nikdy nejdu za řidiče!) jsem se usadila spolu s milou mladou dívenkou. Po dvou hodinách jsem se ocitla na Florenci v Praze a strašně dlouho sem se svou né přiliš dobrou orientací hledala metro. Dostat se z Florence na Černý most bylo pro mě, jakožto vesničanku, nelehký úkol, který jsem nakonec naprosto v pořádku zvládla a pak už mě čekalo jen hodinové čekání s knížkou.


Cesta druhým autobusem byla poněkud příjemnější a také o dost rychlejší. Ani sem se nenadála a viděla jsem před sebou liberec. Potom sem uviděla ty dvě škvrňata a jedinné na co jsem se zmohla bylo napsat ženě "Já je vidím *-*" ^^~ vystoupila sem mezi prvními a nemohla jsem se dočkat až vyndám cestovku a pujdu za nima ^~^ je to něco dokonalého obejmout někoho s kým se znáte 6 let, ale nikdy jste se vlastně neviděli. Pak už mi bylo jedno kam jdeme nebo jak jdeme byla sem ráda, že svůj volný čas trávím s nima.
Po krátké jízdě libereckým MHD^^ na lavičce vznikla naše první společná fotka ^~^

Po awesome cestě do kopce lájk pýča :DD sme se konečně dostali do malého bytečku z výhledem na Ještěd. Je to úplně awesome feeling být najednou v pokoji, který znáte přes webku. Aaaaa dali sme vodnicu. Abych pravdu řekla tuhle věc ráda zařadím mezi "měla sem, stačilo, víc nemusim" hh  prostě mi to nechutnalo a pokaždé když si na to vzpomenu se mi lehce obrátí žaludek hh .
Musím uznat, že mi dokonce ani nevadilo, že sme hráli hry na kompech, protože mě to i přes ty strašný nervy bavilo hh.

Byli sme si nakoupit mňaminky do bříška u "děti" vietnamky, co popíjela kokos hh. A neumí počítat. :DD
Večer křeček dělala lívance a mrkva naboptnal a prasknul. RIP Mrkva. :DDDD byly moc dobrý ^~^" Málem sem ji chudáka zabila míčem když ona je tak křehká *-* A víte jaký to je ležet na zemi? Takový. :DDDD Monopoly je monopoly je to jako ukrojit krajíc chleba ale je to nespravedlivý!
Určitě cheatovali jinak bych to vyhrála na plný čáře hh  a to v obou případech raketo. ^~^ Vytáhla sem to svý dělo a chtěli sme dát lolko huu *-* bez problémů to ovšem nikdy nejde a tak hráli jen oni protože mně to padalo  Když už jsme se odhodlali jít si lehnout tak prostě mrkva nemohl zavřít tu klapačku! >:DD
Druhý den mi přišel poněkud jinačí takový zlejší, nebyl to asi nejlepší den, ale nevadí mi to ^~^" potom sme stejně dali monopoly a všechno bylo fajn ^^ protože uříznout krajíc chleba a domácí styl. Hh.
Večer ovšem to samý ^^ ukecanej a nechtěl zase spát cuz kill him!:DD

Třetí den jsme vstavali brzo a za deště jsme se s křečkem vydaly na nádraží~ Cesta libereckým MHD mi vážně bude chybět. Hh. Sem moc ráda, že šla se mnou! Za to sem ti šíleně vděčná škvrně! Díky! Díky!
Taky ti patří velký dík za úžasný i když krátký pobyt na severu čech  ve zkratce jsem prostě ráda, že jsme se konečně viděly, že sem dojela a taky jsem si to užila i když to tak nemuselo vypadat tak bych to ráda uvedla na pravou míru hh. Taky doufám a těším se na další setkání škvrně
Ovšem užila jsem si i zbytek týdne, kdy sem na sebe pyšná, že jsem přes výluku a další dvě vlakový nádraží nezabloudila! Což je na mě awesome výkon s mojí mapovou orientací hh.
Užila jsem si prostě celý poslední týden prázdnin na plno přesně jak sem chtěla! A děkuju za to všem zúčastněným hh. ^~^

Po víkendu u prarodičů mě ovšem čekala škola a to už se mi zase tak moc nechtělo.Ano těšila jsem se na některé spolužáky. Ale trochu víc nás ubylo. Věděli jsme o jedné spoluzačce, která se dobrovolně rozhodla opakovat ročník, ovšem čekala nás rána v podobě propadnutí našeho věrného souseda z vedlejší lavice. Kimberly se s ním potkává aspoň na DG mrcha  Ovšem dneska jsme se dozvěděli další novinu. Jeden náš spolužák se odstěhoval a včera neudělala opravky z matiky další holka. Takže nás z 20 je už jen 16~ No nemůžu se dočkat zkoušení, kdy se pravděpodobnost super zvyšuje. Pamatuju kdy nás bylo 26! Teď je nás o 10 míň a dokážu si představit, že na náš maturák nás bude ještě míň je to smutný ňom.
Rozvrh na pýču, učivo na pýču, volnej čas na pýču. Všecko na pýču.
Jsem zase v jednom kole a vlastně na nic nemám čas ani náladu. Nevyspalá, denně unavená. Taky doma to teď nemám nejjednodušší a svoje nervy uklidňuji v stupidních online hrách a nebo čumím na seriály. Nic se mi nechce, jsem líná, ale jsem proud na novou Míňu. ^^~
Nejvíc se těším na jarní prázdniny, které jsou sice až v únoru, ale když to vyjde tak zase uvidím tu svojí micinu. :33
Tak děcka mucQ, hashtag, like, dvojtečka, hvězdička, menší, trojka, ádios.

Žádné komentáře:

Okomentovat